Bormarketing (SZAKIR. TK.)
A hallgatók megismerkedhetnek a borászat és a borgazdálkodás jelenlegi trendjeivel, miközben olyan iparág-specifikus üzleti és gazdasági készségeket biztosít számukra, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nemzetközi szinten vezetőkké és úttörőkké válljanak a borpiacon.
A képzés elsősorban a gazdasági végzettséget kereső fiatal borászoknak, illetve korlátozott boripari ismeretekkel rendelkező kereskedelmi szakembereknek ajánlható.
A szakirányú továbbképzés megnevezése:
bormarketing szakirányú továbbképzés
A szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:
bormarketing szakmenedzser
angolul:
A szakképzettség megszerzéséhez összegyűjtendő kreditek száma:
60
A szakirányú továbbképzés besorolása:
Képzési terület szerinti besorolása:
gazdaságtudományok
Bármely képzési területen legalább alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben szerzett oklevél.
Alapismeretek: 29 kredit
Borászati alapok, termék- és márkapolitika a borászatban, borforgalmazás szabályozása, piackutatás piacismeret, borértékesítési stratégiák, a borforgalmazás stratégiája.
Szakmai törzsanyag és speciális szakismeretek: 26 kredit
Borkultúra és fogyasztási szokások, bor és egészség, italismeret, konkurencia analízis, integrált marketingkommunikáció, borbírálat, bor a gasztronómiában, borturizmus.
A szakdolgozat kreditértéke: 5 kredit
Dr. Konkoly Mihály egyetemi adjunktus
konkoly.mihaly@unithe.hu
További információ a
felveteli@unithe.hu e-mail címen,
vagy a
+36-47-513-000/2807, 2632 és 2898-as
telefonszámokon.