WBT-4647
Szőlészeti és Borászati Tanszék

Bormarketing (SZAKIR. TK.)

A hallgatók megismerkedhetnek a borászat és a borgazdálkodás jelenlegi trendjeivel, miközben olyan iparág-specifikus üzleti és gazdasági készségeket biztosít számukra, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nemzetközi szinten vezetőkké és úttörőkké válljanak a borpiacon.

A képzés elsősorban a gazdasági végzettséget kereső fiatal borászoknak, illetve korlátozott boripari ismeretekkel rendelkező kereskedelmi szakembereknek ajánlható.

Képzés típusa

szakirányú továbbképzés

Képzési forma

levelező

Képzési idő

2 félév

Finanszírozása forma

önköltséges

Költségtérítés összege

260.000 Ft/félév

Képzés nyelve

Magyar



A szakirányú továbbképzés megnevezése:

bormarketing szakirányú továbbképzés

A szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:

bormarketing szakmenedzser
angolul:

A szakképzettség megszerzéséhez összegyűjtendő kreditek száma

60

A szakirányú továbbképzés besorolása:

Képzési terület szerinti besorolása:
gazdaságtudományok

Bármely képzési területen legalább alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben szerzett oklevél.

Alapismeretek: 29 kredit
Borászati alapok, termék- és márkapolitika a borászatban, borforgalmazás szabályozása, piackutatás piacismeret, borértékesítési stratégiák, a borforgalmazás stratégiája.

Szakmai törzsanyag és speciális szakismeretek: 26 kredit
Borkultúra és fogyasztási szokások, bor és egészség, italismeret, konkurencia analízis, integrált marketingkommunikáció, borbírálat, bor a gasztronómiában, borturizmus.

A szakdolgozat kreditértéke: 5 kredit

Dr. Konkoly Mihály egyetemi adjunktus
konkoly.mihaly@unithe.hu

További információ a
felveteli@unithe.hu e-mail címen,
vagy a
+36-47-513-000/2807, 2632 és 2898-as
telefonszámokon.