| | | | | | 1. félév | 2. félév | 3. félév | 4. félév |
Tantárgy | Tantárgyfelelős | Oktatásba bevont személyek | A pedagógus képzés más területein is jelen van | Kompetenciák | Előkövetelmény | ea | gy | kr | köv | ea | gy | kr | köv | ea | gy | kr | köv | ea | gy | kr | köv |
Kötelező ismeretkörök: 55 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Vezetési és szervezetfejlesztési ismeretek: 6 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Szervezetelmélet az oktatási rendszer kontextusában | | | Közoktatásvezető. Összességében 38% közös a közokt. vez.-vel | | | x | | 3 | k | | | | | | | | | | | | |
Szervezetfejlesztés az oktatási rendszer kontextusában | | | Közoktatásvezető | | | | | | | x | | 3 | k | | | | | | | | |
Közigazgatási ismeretek: 7 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Közigazgatási vezetési ismeretek | | | Közoktatásvezető | | | x | | 4 | k | | | | | | | | | | | | |
Tanügyigazgatás | | | Közoktatásvezető | | | | | | | | | | | x | | 3 | k | | | | |
Közoktatási ismeretek: 22 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A köznevelés rendszere | | | Közoktatásvezető | | | x | | 5 | k | | | | | | | | | | | | |
Tervezés, ellenőrzés, értékelés a köznevelési intézményben | | | | | | | | | | x | | 5 | k | | | | | | | | |
Emberi erőforrásfejlesztés, minősítés | | | Közoktatásvezető | | | | | | | | | | | x | | 3 | k | | | | |
A közművelődés intézményhálózata és a köznevelés | | | | | | x | | 3 | k | | | | | | | | | | | | |
A gyermekvédelem intézményhálózata és a köznevelés | | | Gyak.vezető mentor | | | x | | 3 | k | | | | | | | | | | | | |
Alkalmazott vezetéselmélet az oktatási rendszer kontextusában | | | Közoktatásvezető | | | | | | | | | | | x | | 3 | k | | | | |
Pedagógiai, pszichológiai ismeretek: 13 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Szervezési technikák | | | Közoktatásvezető | | | x | | 3 | k | | | | | | | | | | | | |
Pedagógusszerepek, hatákonyságnövelés pedagógiai eszközökkel | | | Közoktatásvezető | | | | | | | | x | 5 | gy | | | | | | | | |
Sajátos pedagógiai-pszichológiai ismeretek | | | Közoktatásvezető | | | | | | | x | | 5 | k | | | | | | | | |
Speciális módszertani ismeretek: 7 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Tanulástámogató munkaformák menedzselése | | | | | | x | | 4 | k | | | | | | | | | | | | |
Integráció, szegregáció, esélyegyenlőség, SNI | | | Közoktatásvezető | | | x | | 3 | k | | | | | | | | | | | | |
Szakirányhoz kapcsolódó ismeretkörök: 55 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A pedagóguspálya, a pedagógusképzés követelményeinek ismerete, a mentor szerepe: 4 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A pedagógusképzés és a pedagógus-életpályamodell | | | | | | | | | | | | | | x | | 4 | k | | | | |
A hallgatói korosztállyal való foglalkozás nevelés- és oktatás-lélektani ismeretei: 4 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Szakmai identitás fejlesztése | | | | | | | | | | | | | | | x | 4 | gy | | | | |
A pedagógusi szakképzettség szerinti specializációban az adott szakterület legújabb szaktudományi és szakmódszertani ismeretei: 8 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A szakterület legújabb diszciplináris és szakmódszertani kutatásai, fejlődési irányai | | | | | | | | | | | | | | x | | 5 | k | | | | |
Szaktudományi és szakmódszertani tudás mint pedagóguskompetencia | | | | | | | | | | | | | | | | | | | x | 3 | gy |
A kiterjesztett pedagógusi szerep iskolai és iskolán kívüli feladatai: 8 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A pedagógus mesterség IKT alapjai | | | Tanító | | | | | | | | | | | | x | 3 | gy | | | | |
Az iskola mint szervezet és támogató rendszerei | | | | | | | | | | | | | | | | | | | x | 5 | gy |
A mentorolás elmélete és speciális módszerei: 17 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
A mentor feladatai és szerepe | | | | | | | | | | | x | 5 | gy | | | | | | | | |
A pedagógiai jelenségek feltárása, osztálytermi kutatások | | | | | | | | | | | | | | | x | 5 | gy | | | | |
Pedagógiai kommunikáció | | | Tanító | | | | | | | | | | | | | | | | x | 3 | gy |
A mentorolás speciális módszerei és a konfliktuskezelés gyakorlata | | | | | | | | | | | | | | | | | | | x | 4 | gy |
Kötelezően választható: 10 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Nemzetközi tendenciák és multikulturális nevelés a zoktatási rendszerek fejlődésében | | | | | | | | | | | x | 5 | gy | | | | | | | | |
Speciális pedagógiai feladatok az iskolában | | | | | | | | | | | | | | | | | | | x | 5 | gy |
SZAKDOLGOZAT: 10 KREDIT | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Szakdolgozati szeminárium | | | | | | | | | | | x | 4 | gy | | | | | | x | 10 | gy |
GYAKORLAT: 4 kredit | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Intézményi gyakorlat | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Összesen: | 120 kredit | | | | | | | 28 | | | | 32 | | | | 30 | | | | 30 | |